3 januari

hallo(:

idag är jag riktigt glad, och på bra humör, de känns riktigt skönt också, för jag ha rinte mått såhär bra på väldigt länge. idag har jag vart med gustaf, jag gick till honom runt halv tre, och han kom och mötte mig med selma;) hon är så söt, haha. vi gjorde inte så mycket, vi satt och pratade och tittade på lejon kungen, haha. den är så sorglig. han somnade en stund också haha.sötnos. pappa hämtade mig typ sex och nu är jag hemma jag har precis ätit. nu ska jag snart hem till felicia och jag ska sova där. imorgon ska jag felicia och angelica till stockholm, vi ska ta pendeln som går 11, och vi tar antingen halv elva bussen eller fem över tio bussen in till södertälje, de får vi se.

snart börjar skolan om 6 dagar, och de längtar jag verkligen inte till. fy vad jobbigt och tidiga sega mornar, usch säger jag bara.

nu är de bara 195 dagar kvar tills jag och julia ska till turkiet, JAG LÄNGTAR!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0