30 januari

hejhej.

idag vakndae jag av att jag hade världens mensvärk, jag gick upp, in på toaletten och skulle börja sminka mig, men sen så tänkte jag, nej jag kan inte gå till skolan, jag har så fruktansvärt ont, så jag gick och la mig direkt och ringde min kära mor och hon sa att jag kunde vara hemma idag och hon pratade med pappa så han ringde och sjukanmälde mig. jag somnade om tills klockan var tolv, och då ringde älskling mig och vi pratade som vanligt i några timmar, fast den här gången blev de bara tre(A)haha. han är också sjuk, han va de igår också. men sen så fick jag reda på att camilla och felicia även är sjuka, och de va ju oförväntat, men alla lär ju tro att jag har vart med gustaf, eftersom jag också är "sjuk". så ingen skola idag.

julia ringde mig kvart i tre, och vi skulle ju åka till stan och köpa present till felicia, och de gjorde vi också. vi tog kvart över tre bussen in till stan (södertälje) och där gick vi och köpte mängder av presenter till våran lilla tjej som blir 14 år imorgon, grattis älskling i förskott, vi älskar dig! min far kom och hämtade oss på stan kvart i sex och då följde julia med mig hem, vi gick upp på mitt rum och lämnade presenterna och sen gick vi ner och åt, ohn år också hos mig, korvstroganof. efter middagen gick vi upp på mitt rum och slog in alla presenter och skrattade som vanligt, haha, våran humor är helt sjuk. hon gick hem för en halvtimme sen och nu ringde hon och sa att jag skulle skriva blogg åt henne för hon kunde inte gå in på datorn just för tillfället, så jag ska faktskt ta mig tid till att skriva åt henne nu. jag älskar dig julia, du är bäst!

jag ringde älskling nyss också, han hade precis kommit hem, han har nämnligen vart och hämtat sina högtalare som han har tjatat om i flera veckor nu haha. så han ska ringa mig snart. och dessutom har vi varit tillsammans i en månad imorgon. jag älskar dig.

de är alla hjärtans dag också den 14 februari, de får ni inte glömma!

imorgon blir du 14 år baby, i love you;)
hejdå

Kommentarer
Postat av: Julia

DU är bäst!

2007-01-30 @ 21:14:41
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: felicia

Tack älskling. Och jag måste bara tillägga att du skrev fel på att du och gustaf har varit tillsammans i en måndag,det ska väl så månad? ^^

2007-01-30 @ 22:11:15
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0