5 januari

hejhej.

jag uppdaterade inte min blogg igår pga att jag hann inte och jag hade massa annat att göra. hade helt eneklt inte tid.

jag fick höra igår att the O.C ska läggas ner, de är helt sjukt. dom kan bara inte göra så. bara för att tittarsiffrorna har sänkt, och? de spelar ingen roll för de finns folk som tittar fortfarnade och de är nog inte lite heller, spelar roll om de har minskat med tittare.måste dom lägga ner för de? de är den bästa serien som någonsin i denna världshistore funnits, och jag tror inte att jag är ensam om att tycka så, right? sista avsnittet ska visas i februari någongång, och de är sista avsnittet, föralltid :'( hur ska jag stå ut?

igår så var jag i stockholm med angelica och felicia, jga köpte trosor bh och en tröja. jag hittade inte så mycket mer, plus att de inte var alls mycket folk de va de som va så fruktansvrt skönt. angelica hittade sin älskade carolaklänning som hon letat efter, och på första h&m vi gick in på fanns den, snacka om tur;) haha. felicia köpte en tröja från h&m i think. jätte söt va den. när vi kom hem så åkte vi till nykvarn och hämtade mina och felicias saker för vi skulle nämnligen sova där. vi tog halv sex bussen in och när vi kom fram så träffade vi josse sarah och jennifer och vi åkte med dom hem till jennifer i brunnsäng. vi hade jätte trevligt, satt och pratade och myste. vi tog tjugo i tio bussen hem för vi orkade inte vara kvar, sen när vi kom hem så gjorde vi ingenitng, vi åt pannkakor haha, och jag och angelica va inte trötta, så vi va uppe tills fyra hha, medans gullungen felicia va så trött och fick inte en blund i ögonen, stackarn. haha

jag kom precis hem från angelica, felicias mamma hämtade oss och idag ska jag vara med gustaf, vi hade tänkt att gå på bio, men får se om vi orkar de. kanske bara hyr nån film istället, vilket vi inte tycker om haha.

nu måste jag bara säga att jag klarar inte av de här längre, jag kan inte vara osams med dig, de funkar bara inte. jag mår själv dåligt av de, och de tror jag att du också gör. vi är så pass bra vänner så att de här inte äns ska hända, vi behöver inte vara sura på varandra i evigheter. såklart att jag vet att jag har gjort fel(som vanligt) men de värsta är att jag aldrig tänker på de, men de måste jag lära mig nu helt enkelt. så är de! vi ska till turkiet tillsammans om 193 dagar, och såhär kan vi inte hålla på då. jag älskar dig så mycket att jag mår dåligt just nu, bara du kunde förstå mig. men samtidigt förstår jag ju dig också, jag vet hur du känner :/

nu har jag dåligt samvete, min telefonräkning har kommit:O och jag vill inte äns tala om vad den gick på, de är förfan helt sjukt, jag får ringa för 200 kr i månaden och räkninen är på 1039 kr. vad gör jag?

nu måste jag faktiskt gå, blev en lång uppdatering idag
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0