6 januari

hejhej.

jag vaknade av att telefonen ringde kvart i tolv, de va julia tempan som ringde och frågade mig om jag ville åka med till stockholm, och de ville jag, så jag gick upp fort som ögat och började fixa mig. min bror skulle ändå in till södertälje så han skjutsade in mig och julia till centralen för vi skulle ta pendeln upp. vi va där i kanske två tre timmar, precis lagom, och vi tog snabbtåget hem med hennes syster. deras mor hämtade oss i centrum typ klockan fyra och sen dess har jag vart hemma. jag måste bara säga att jag kan inte må bättre just nu, jag är vän med min älskade julia igen och de är så skönt, gumman, jag älskar dig, 192 dagar kvar!;D juste,jag köpte ingenitng, eller hur tempish

ikväll ska jag sova hos gustaf i think, och han ska kanske på fest hos hallon, men han blir nog inte där så länge. nu på kvällen medans han är borta så ska jag nog vara med julia felicia och sandra, ska kolla om dom vill göra nåt med mig.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0