7 januari

hejhej,

jag vaknade av att telefonen ringde halv ett, men de va ändå inte till mig, men jag tittade på klockan och jag tänkte, nu måste jag verkligen ta mig upp, jag har vänt på dygnet totalt.igår gick jag ifrån datorn halv tre, och de är skola om två dagar, skärpning på mig. jag har precis duschat och ska snart klä på mig.sen ska jag nog åka till felicia, hon ville att jag skulle komma till henne så jag gör de.ska nog ringa henne snart också. och ikväll då så blir de tjejmiddag med; jag, felicia, julia, cornelia, lisa, camilla och julia j. ska bli jätte mysigt faktikst. ska nog smita ut en stund och bara säga hej till gustaf eller nåt, om de går för sig.

191 dagar kvar tills de bär av, nyss va de liksom 205 dagar kvar, tiden går så jäkla fort och de är bara att vänta, men de är precis de jag inte kan göra, jag längtar ihjäl mig, och de gör nog tempish också haha;)

ska nog börja fixa iordning mig nu.
hejdå

Kommentarer
Postat av: gustaf

Du är det bästa som har hänt mig

2007-01-07 @ 15:39:34
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0