8 januari

hallloj(:

nu har jag mycket att skriva om, speciellt gårdagen. dagen började med att jag vaknade som en trött rebecca, och jag satte mig framför datorn och duschade och sådär. sen runt tre halv fyra så kom julia till mig och pappa skjutsade oss till felicia. han släppte av oss i centrum för att vi skulle köpa bröd till frukosten imorse för att vi va så många som skulle sova där, så de va anledningen. vi gick därifårn till felicia och fixade oss och pratade, lisa julia och camilla kom därefter och vi gick ner till terassen alla tjejer runt fem nån gång, vi satt där och myste och efter så gick vi till ica och handlade dricka, godis och chips, vi stod där ett tag och velade men tillslut så kom vi därifrån haha. vi gick hem och satte på riktigt hög musik tröts att de va söndag, folk skulle jobba dagen därpå men de sket vi i, julia lisa och felicia dansade häcken av sig, jag är lite blyg när de äller att dansa så jag kom igång efter ett tag, såväl julia och camilla. men de va iaf riktigt kul, vi speldae straffpoker och vattenpoker, pratade, sjöng, dansade och hade jätte roligt. vi ska nog inte tala om straffen inför alla, haha, men felicia, jag rekomenderar att aldrig använda ditt läppstift igen ;) de blev en sen käll och alla kom till sängs runt fem och vi vaknade allihopa halv ett. de har vart en jobbig dag tycker jag, och jag är väldigt trött.

jag gick till gustaf runt halv två efter jag hade hjälpt till att städa så kom han och mötte mig med selma. vi tittade på film och vilade, för båda va så riktig trötta och nu är han på träning. min far hämtade mig kvart i sex typ och sen dess har jag vart hemma, nu har jag precis duschat.så skönt, och imorgonbörjar skolan. jag orkar inte äns tänka tanken, första lektionen är då matte,hur orkar dom?aja får väl stå ut en termin till innan sommarlovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0