9 januari

hejhej(:

jahapp, nu är lovet slut, helt slut. första dagen på VT 07. de har väl vart helt okej, men när jag kom till skolan så var första lektionen matematik. jag trodde allvarligt att jag skulle dö, jag mena man har inte matte första lektionen efter ett lov. fast jag arbetade faktiskt och fick några enstaka tal gjorda, stolt(A) vi hade gympa också den va jag med på även fast min stukade fot, de gick bra ändå. så har vi fått en ny so lärare istället för peter, han är ändå så bra, man behvde ite arbeta på hans lektioner eller nånting och nu har vi fått en tjej som heter malin hon va faktiskt väldigt bra, jätte snäll tycker jag iaf.vi slutade med engelska som var sista lektionen, så skulle jag hämta min väska och då satt älskling och väntade i cafeterian på mig, söt han är. han hade väntat där i ungefär 40 minuter, men han överlevde nog. vi gick hem till honom och låg i hans soffa hela dagen till klockan halv nio då min pappa kom och hämtade mig. de va så skönt och bara ligga där och jag tror att jag somnade till och med, jag va så sjukt trött.

imorgon är de en ny skoldag redan, och de känns inte som att de har vart jullov äns, jag vill bara ha tillbaka de, och jag måste bara säga att jag har haft ett grymt roligt lov, har gjort så mycket och de bäst av allt var att jag blev tillsammans med älskling.31/12.

juste, måste bara berätta att min tärnare(gammlsa tränare) leffe ringde nyss, vi prtade ett bra tag och han tjatar och tjatar och tjatar på att ja ska börja spela fotboll igen, han ba; jag ger mig inte än. haha. men ändå har jag slutat och jag har sagt att jag inte vill, men han fick som ha ville, jag ska komma imorgon och titta på träningen så han får som han vill, men jag tänker aldrig börja igen. aldrig. jag ska dit med felicia för vi ska leka efter skolan och hon spelar ju fotboll så jag ska följa med, får se vad jag tycker efteråt.

nej nu ska jag nog gå och ringa gustaf,
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0