kvällen,

hejhej(:

de blev ingen sovning hos gustaf, min mor och jag bråkade så nejnejnej! jag va iaf med honom hela kvällen och vi hade jätte mysigt,eller hur älskling?;)nångång under kvällen så ringde cornelia och felicia och frågade om dom kunde  komma och de gick såklart bra, och på vägen gick dom vilse, dom blev skit rädda och vi jag och gustaf va tvugna att prata med dom i telefonen hela vägen och förklara vart dom skulle gå.haha, aa men hur som helst så kom dom fram iaf. vi pratade skrattade myste och tittade på tv/film.pappa hämtade mig och felicia runt tolv nån gång och cornelia åkte hem tidigare under kvällen.

imorgon är de tjejkväll hemma hos felicia, med mat och prat haha. bra rim;) de ska blir jätte trevligt faktiskt.

gustaf, du är de bästa som har hänt mig.
hejdå

Kommentarer
Postat av: gustaf

Ja det hadde vi

2007-01-07 @ 02:21:41
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0