lista

Lyssnar på just nu: avril lavinge-my happy ending
Jobbigaste skolämnet: no, helt klart.
Favoritcafé: sandy's, som numera kallas nansy's
Största som händer höst/vinter: de börjar gå mot vår och sommar nu så
Favoritplagg i garderoben just nu: har ingen aning
Längd: 169 cm
Byter gärna garderob med: rachel bilson
Vanligaste färgen på mina kläder: svart,rött
Jag doftar: nu duschat
Min yngsta kusin heter: jag är yngst i min släkt, men jag har precis fått ett kusinbarn så de får räknas som min kusin,haha
Byxa eller kjol? byxa!
Så många skor har jag: 6-7 tror jag, ska införskaffa mig nya till våren/somaren
Du trodde att han skojade när han sa: att han älskade mig
Senast utlästa bok: de minns jag inte
På Rasterna i skolan: umgås jag med mina vänner
Mitt rum kan beskrivas som: fult
Mig själv med tre ord: jag är bäst
Jag ville bli när jag var liten: typ delfinskötare eller nåt, haha.
Pluggade på universitetet/högskolan (funderar på att plugga i framtiden): jag går just nu i grundskolan, har inte en blekaste om vad jag vill bli så, de beror på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0