lista

Höger- eller vänsterhänt: högerhänt, men jag ät med gaffeln i höger hand
Humör just nu: trött och väldigt nere
Favoritgodis: typ körsbär utan socker haha;)
Är det nåt du absolut inte äter: hmm..bostongurka,senap,kaviar,rödbetor,bönor, typ sånt, blä;O
Kläder just nu: svarta leggins, ett linne och en omlot tröja över.
Musik just nu: howie day-collide
Vad sa du senast: - mamma, hur stavas rödbetor, med två eller ett t?
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: framtiden
Sommarplaner: först och främst turkiet med tempan, vara med mina vänner och älskling!
Fisk eller badkruka: fisk såklart
Hur många kuddar sover du med: tre, minst.
Favoritväder: solen högt på himlen
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: min mobil gustaf och ngn av mina vänner
Spelar du nåt instrument: nope
Morgon- eller nattmänniska: verkligen inte morgonmänniska så de får bli nattmänniska
Sparare eller slösare: både och faktiskt,
vilka är viktigast för dig: familjen, mina underbara vänner och älskling såklart.
Bästa film: de är fortfarande raice your voice, jag tröttnar aldrig på den
Tror på liv på andra planeter: nja de vet jag inte, på mars maybe?
Kommer du ihåg din första kärlek: ja, de gör jag.
Älskar du henne/honom fortfarande: nejnej,
Har du några homosexuella vänner: nej, de tror jag inte iaf?
Tror du på mirakel: nja...eller nej.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja, såklart.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja, de tycker jag iaf.
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, inte just nu iaf
Hur många barn vill du ha när du blir stor: inget jag brukar gå och fundera på, men två skulle vara bra
Bio eller promenad: bio är mysigt såväl promenader, för jag är en gåmänniska.
Är du kittlig: haha, ja, de kan jag absolut inte påstå att jag inte är;)
Snarkar du? nej,
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? ja, :O
Äckligaste insekten: GETING!!!!
Största svaghet: klarar inte av att säga ett enkelt nej
Det här är jag bra på: jadu, har ingen aning.
Bästa bok? hemligheten i källaren
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att kunna flyga eller att vara osynlig
Vad vill du jobba som? de har jag ingen aning om reseledare kanske, haha.
Chips, morötter eller godis? absoult inte morätter, men chips och godis är lika gott(A
Pizza eller hamburgare? both,
Skriver du dagbok? nej, eller om blogg räknas?
Har du nån flickvän/pojkvän?ja, min älskling
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jag vill ha piercing i naveln
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag har städat för tillfället;)
Gungar du på stolen? kan hända
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? aldrig!!!!!!höjdrädd
Vilken hand håller du gaffeln i? höger
Hur är din drömtjej/kille? titta bara på gustaf
Hur många syskon har du? två, som jag avskyr
Vad är du mest rädd för? getingar
Är du rädd för blod? nej, men de är obehagligt att se om de kommer mycket
Saltar du på maten? ja, jag är saltoman, de går väl i släkten med tanke på morfar som saltar innan han äns smakat på maten haha.
Gillar du att sjunga? jag älskar de, men de låter inte speciellt vackert
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? gåri grundskolan
Anser du att du är stark? ja, ibland(A)haha
Brukar du sola? på sommaren,men inte annars.
Vad gör du om du får hicka? jag dricke rvatten upp och ner
Röker du? nej,
Snusar du? Snusläpp? nej
Kaffe, te eller inget? jag älskar te, men kaffe är också gott
Har du en besatthet? datorn;)haha

Kommentarer
Postat av: Julia

Är det nåt du absolut inte äter: hmm..bostongurka,senap,kaviar,rödbetor,bönor, typ sånt, blä;O

HAHAHAHA FYFAN VAD JAG GARVADE!

2007-01-15 @ 20:53:18
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Rebecca

HAHAHAHAHAHAH,vad ful du är;)

2007-01-15 @ 20:57:57
URL: http://rebeccaf.blogg.se
Postat av: JuliaJ

Orka Rebecca du sjunger så himmla bra =)

2007-01-16 @ 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0