the oc

jag har nyss tittat på oc med julia.jag måste säga att jag tycker inte alls om de lika mycket längre, eller jo, de är klart att jag tycker om det, men de är inte lika bra längre.de är inga glada miner, ryan är helt konstig, och bara fräser åt alla.men de klart de kan jag förstå om den person man älskar dör, men iaf, så kommer de inte alls bli lika bra, och de är inte lika bra, marissa borde komma tillbaka, även fast de är försent nu, men hon kunde ju faktiskt legat i koma eller någonting liknande.hur som helst så var de bättre som de var förut, but i still love it!


Kommentarer
Postat av: CAMILLA

Jag håller fullständigt med! jag tycker att marissa fortfarande skulle vara kvar, då skulle det bli med spännande nu är det ganska dött.

2007-01-24 @ 21:14:44
Postat av: anneli

men de suger utan marissa... :( fan va mysig blogg du har ^^

2007-01-24 @ 21:24:21
Postat av: felicia

Det är absolut inge bra utan Marissa.

2007-01-24 @ 21:28:20
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Julia

VAA SLUTA TRÅKA. DET ÄR LIKA BRA SUCKERS. OC I MY HEART. Rebecca du sviker mig genom att säga att du inte tycker om OC lika mycket! hhaa

2007-01-25 @ 21:08:00
URL: http://jjuliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0