1 juli och fortfarande ingen sommar?

ja, vilken sommar vi har, de är 1 juli och än har vi ingen sommar. vart tog den vägen?! när de är såhär grått och trist ute så vill jag bara komma iväg till turkiet ännu snabbare, gärna idag. de är helt grått och trist ute, inge sol, och 16 grader. var är de för sommar?

igår var jag med julia camilla julia och lisa, och även cornelia ett tag. vi gjorde inget speciellt. spelade guitar hero, sjön singstar och lite sånt, pratade och hade roligt. de var ingen speciell kväll, bara tog de lugnt.

idag så ska jag vara med julia, men hon ska till sin farmor och farfar på iniflyttningsmiddag så när hon kommer hem ska hon ringa mig och då ska vi hyra rosa the movie som vi redan sett på premiär på bio, och vi grät igenom hela filmen. de måset nog vara den bästa filmen efter raise your voice och a cinderella story.
120672-294`
Om 17 dagar åker vi,  planet lyfter 06.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0