en slappardag

jag har bara suttit hemma hela dagen lång. och de är så trååk... jag dör. fast samtidigt är de skönt, nån dag måste man ju bara ta de lugnt, en riktig slappar dag. 

jag fick just reda på att gustaf kommer hem nästa torsdag, men om de blir bättre väder så stannar dom två dagar längre eller något sånt, och om dom stannar längre, så är han borta i två jävla veckor och de får han inte, för jag saknar honom redan! de har varit lite tjafs mellan han och mig tidigare idag och även igår, men de är över nu hoppas jag iaf.

honey soundtrack - i belive
den låten är grymt bra, ni måste bara höra den!


Kommentarer
Postat av: frida

skönt med en slappdag:)

2007-07-04 @ 13:05:56
URL: http://couleur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0