grönalund

igår var jag på grönalund med julia. jag tyckte vi hade skit roligt, men jag började må illa mot slutet som vanligt dårå. vi tog halv tre tåget upp och vi åkte hem med tio tåget. så jag var väl hemma runt kvart i elva. det var iaf bra väder för att gå på grönan, inte för varmt och inget regn. perfekt! och så den nya bergodalbanan, kvasten som den då kallas. jag tyckte om den, den var skit härlig men den gick inte så snabbt. den var mer för barn tyckte både jag och julia. men de va grymt sköna säten iaf, eller hur julia, haha;)

here is some pics...


    jag älskar dig julia!

Kommentarer
Postat av: Julia

jätte roligt hade vi. Jag älskar dig!

2007-07-03 @ 14:16:54
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0