kitekat

jag saknar dig så grymt mycket. jag trodde inte de var såhär jobbigt, men de var det!
120672-183

jag har precis vaknat och jag måste bara säga att jag älskar min kissemiss! han är ju bara för söt. han är verkligen social och älskar människor. nu när jag vaknade så sotd han och väntade utanför dörren, jag trodde då att han ville ha mat så jag la upp lite kitekat till honom, men de dög inte, kräsna katt. så gick jag upp och satte mig vid datorn, då kom han upp till mig och la sig i mitt knä och började pussa på mig. han är ju bara för söt, mmm i love him!


idag ska jag leka med julia. vad vi ska göra vet ja ej.

Kommentarer
Postat av: Antonia

har du skaffat kisse? :O

2007-07-06 @ 18:25:05
Postat av: gustaf

jag älskar dig gumman. jag saknar dig¨så jävla mycket. du är det bästa jag har, du är mitt allt<3

2007-07-06 @ 23:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0