länge sen, dator reparation, turkiet

dålig uppdatering har de varit. men de har berott på att mina dator är på reparation IGEN! jag blir så sur.

btw, älskling kom hem i tisdags och de var så skönt så, mm vad jag har saknat honom. nu sitter jag här hos håkan och carina (och sebbe ludde) som är mammas gamla kompisar. jag lånar luddes dator. jag har då inte varit inne på datorn på över en vecka och jag saknar den, speciellt att skriva blogg.

på onsdag dårå åker jag till turkiet, de är bara 3 dagar kvar nu och gud vad jag längtar. de här skit vädret vi har här hemma i sverige är inte mycket att hänga julgran till. så nu ska jag åka till turkey där de är 46 grader. fyfan vad skönt. jag bara älskar turkiet! mmm..

nej nu ska jag sluta skriva, men jag skriver när jag är i turkiet.

ha en bra sommar gott folk!


Kommentarer
Postat av: Julia

TVÅ DAGAR!!!!! sjukt, kommer bli så JÄVLA kul!!!!!!!

2007-07-16 @ 10:51:22
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Amanda

ha så kul rebecca!!!!

2007-07-18 @ 12:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0