plopp

min söta mor kom hem från jobbet med 4 st plopp åt mig. jag ringde innan och sa att jag ville ha plopp för att jag var så jäkla sugen på de sen jag såg de på en reklam, haha. de var jätte länge sen jag åt plopp, men de är iaf grymt gott! mmm, love!
120672-313

idag har jag bara varit hemma och slappat, en till slappardag. jag vaknade tjugo i tolv som vanligt. jag vaknar alltid så sent, men när de är lov så får man sova, hur länge man vill. förresten så känns de som att lovet snart är slut. förra sommarlovet var faktiskt mycket roligare tycker jag, de här har ju inte börjat en riktigt, men man har inte gjort nånting speciellt och aldrig åkt iväg någonstans förutom till grönalund då som jag var på i måndags med julia. men jaja, de händer väl massa saker sen. turkiet väntar ju om 13 dagar!

turkey

ha en bra dag
/R

Kommentarer
Postat av: felicia

Gud va gott me plopp!

2007-07-06 @ 01:13:35
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0