TURKİET PA RIKTIGT!!!!!

nu ar jag i turkiet. jag och julia sitter nu pa side resort och vi ska nog till alremu sen efter. dom har dagarna har varıt helt underbara, de har varit sa jekla kul! vi var pa skumparty i fredags pa alremu och de var de besta av allt, fyfan i helvete vad kul de var!

de har ar bara sa javla underbart, och jag vill aldrig aka hem. de ar fint vader varje dag soklart, och bruna och fina har vi blivit. neeeeej, de ar bara sa javla underbart kul har nere, och som sagt, jag vill aldrig aka hem!!!!!!!!

nu ska jag och julia dra och titta pa den turkiska aftonen, alltsa forestallnıngen. jaja, ha det bra dar hemma for de ska jag ha.

och gustaf, jag saknar dig!

Celal
Fasel
Diego
Shamo
Nebbi
Orhan
Sali

mmmmmmm....... WE LOVE TURKEY!!!!!!

MVH. varldens lycklıgaste rebecca!

Kommentarer
Postat av: Gustaf.

Skönt att ni har det bra. =) saknar dig gumman!

2007-07-22 @ 23:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0