21 Juni

alltså vad är de här för väder? ena dagen är de soligt och varmt, och andra molnigt eller regnit. de är så jävla trist. usch jag hatar de här!

idag har jag vart med julia johansson. vi har inte gjort så mycket, vi satt mest och pratade om allt. sen så spelade vi giutar hero, de är så jäkla kul. i love it! hon har precis gått hem för hon skulle äta, som jag också ska göra alldeles strax. efter maten så ska vi gå ner till centrum och hyra film och köpa godis tror jag. julia och felicia ska också vara med. jag tror att julia ska sova här, men de får vi se eftersom att jag har sovit hos nån eller så har nån sovit här varje dag sen sommarlovet började. så alltså har jag inte sovit ensam en ända natt sen förra torsdagen (14 juni) och idag är de 21, haha. jaja, men de här inlägget var tråk.....

imorgon är de midsommar! och jag är ensam hemma för mamma och pappa är hos mormor och morfar som vanlgit, dom sover också där som vanligt. så jag är ensam hemma hela natten lång, men jag vet inte vad jag ska göra än, de är de tråkiga.

120672-197
här var de sommar på riktigt. 2006.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0