30 juni

nu har älskling åkt till sin stuga i jämtland. jag kommer sakna honom!

igårvar jag och grillade tillsammans med jocke anders dennis lotten och gustaf, de var väl mysigt men jag måste ju bara säga att jag är världens bästa fotograf, titta bara på bilderna, haha;)

jag har sovit hos älskling inatt för att ta farväl av honom, och jag gick därifrån hem. jag ha rprecis ätit frukost med min far och vi har pratat om turkiet, och att de inte är långt kvar. de kommer gå så fort. åhh, gud så jag längtar, ingen förstår hur jävla mycket jag vill dit. men men.. jag ska vara med julia camilla och julia ikväll, och nu ska jag kila till julia med julia som precis kom, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0