doce de junio

vädret fortsätter inte att hålla i sig, vilket är riktigt synd. får bara hoppas på att de inte är sånt här väder på skolavslutningen på torsdag, för de vore ju trist.

jag sov hos älsklingen inatt och jag var så förskärckt imorse. båd hade sovmorgon till halv tio, han skulle vara i oxvreten för klasscamp, alla skolor i nykvarn skulle möta varandra. och jag skulle vara i skolan som vanligt och eftersom att de tar en kvart fårn honom att gå till oxvreten så gick vi kvart över nio, och jag skulle ju då till skolan som vanligtvis tar 30-40 minuter att gå, men själv gick jag på 20 minuter och nu har jag fått skoskav och två stycken blåser som gör jätte ont. jag var så jäkla arg! men när jag kom hem fårn skolan så gick jag direkt till gustaf och jag var bara arg sur och ledsen. och varför behöver vi inte ta upp. jag kom hem runt fem nån gång, gustafs far skjutsade hem mig för att gustaf skulle på utspark och där är han nu. julia kom till mig vid halv sex och sen gick vi hem till henne efter ett tag och jag har precis kommit hem därifrån.

ja, imorgon då är de sista skoldagen och sen är de SOMMARLOV! fyfan vad skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0