grillkväll

igår så var jag och grillade tillsammans med gustaf felicia anders dennis och jocke. vi var bakom bilisten, där de finns en sjö och där hade vi jätte mysigt. men jävligt mycket mygg var de, men jag tror att jag klarade mig ifrån myggbett, haha;) vi åkte därifrån nån gång runt halv ett tror jag och jag och älskling åkte hem till mig och sov.


120672-260

nu har jag precis tagit mig en dusch och jag ska nog pallra mig till felicia snart. de plingade nyss på på dörren och de va en gammal kompis till mamma som heter carina, och de va riktigt länge sen jag träffade henne. hennes barn umgås med mina bröder så dom rtäffar jag lite då och då, men eftersom att mamma inte var hemma så skulle hon komma tillbaks imorgon. kul faktiskt.

nej nu ska jag ta och fixa mig lite! ha de bra gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0