jag kommer inte på någon rubrik

dagen igår var helt okej faktiskt, de var lugnt och vi hade ganska roligt. på dagen var jag och julia på ford, on my fathers job. där var sanna nielsen och nanne grönvall och uppträdde. ni ser ju då på kort där nere. julia sa tydlgien att de va nån några fårn lets dance också, och jag tror att de var han på bilden, haha. btw, de va väl ganska trevligt där och jag och mamma tittade på den nya ford cabe som vi vill ha, och pappa velar lite om de, haha men jag hoppas verkligen att mamma får en sån, en röd eller svart vill hon ha, men jag tycker såklart röd! den är riktigt snygg.



efteråt så gick jag och julia hem till felicias fader och vi gjorde inget speciellt. vi var hemma hos camilla där julia var ett tag, vi pratade och myste. felicia träffade oscar. vi var på videon och köpte oss lite godis och dricka. sen så kom vi väl in runt tolv och julia drog hem i natten halv två. haha. jag och felicia somnade som stockar och sov till ETT idag! ojoj, rekord på länge för mig. jag sover aldrig länge nu för tiden. gustafs föräldrar kom och hämtade mig halv tre, så snälla som dom är. jag åkte hem typ halv fem för då var de middag och nu sitter jag här hemma.

felicia is the poser;)

ikväll så ska jag vara med mina vänner, tror jag iaf. vi skulle tältat egentligen men de har vi ställt in med tanke på vädret. så vi hittar väl på nåt annat. sen ska jag till gustaf ikväll alltså, och då ska jag sussa där.

juuuste, besök http://forsbergrebecca.bilddagboken.se/ 

Kommentarer
Postat av: angelica

naaw, sanna nielsen är så snällo :)
hon tycker jag är snygg :D haha

2007-06-18 @ 00:07:28
URL: http://angelicaSF.blogg.se
Postat av: rebecca

haha, söt du är ange!

2007-06-21 @ 14:52:45
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0