julia!

jag sitter och läser igenom julias blogg, massa gamla inlägg och massa minnen. faktiskt riktigt roligt. hon har skrivit om turkiet och när vi bokade biljetterna och de är så grymt länge sen om man tänker efter, och de har redan gått ett halvår snart!
aja såhär skrev hon iaf:
nu är biljetterna till turkiet bokade! 18 juli 2007 kl, 06:45, då smäller det.
Jag dör av längtan! ;D

de är ändå helt sjukt hur fort de har gått. de där skrev hon i december och de va ungefär 200 dagar kvar då, och nu är bara 44 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, men jag är tönt. Det är 42 dagar idag, jag dööör! :D

2007-06-06 @ 11:19:05
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0