måndag, tråk

jag har gjort om min blogg till ja, jag veti nte vad. haha. de blev dock inte så bra, men de får duga. lite sommrig.

jag har precis kommit hem från skolan. jag slutade kvart i tolv idag för att jag inte hade so och slöjd, men även för att jag går i disa och dom fick sluta kvat i tolv idag för att ta in tid. ja, nåt sånt, för att alla andra har slutat tidigare när vi haft disa. haha. aja, skönt iaf. gustaf kommer till mig efter han har slutat och de gör han väl halv tre skulle jag tro. vi ska nog gå till honom och bada pool. för de är ju trots allt så fruktansvärt varmt så man måste bara bada.

här är vårat hotell i turkiet. om 37 dagar är vi där julia.



ja, snart är de då sommarlov. om tre dagar. de ska bli så himla skönt. de känns verkligen som att de här kommer bli bättre än sommarlovet förra året och de va riktigt kul. jag vill ha nu!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilket fint hotell :)

2007-06-11 @ 20:10:50
Postat av: Julia

vi vet :D hahahahah (Y)

2007-06-12 @ 14:17:37
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0