min blogg

jag har precis gjort om min blogg. jag lovar, jag överdriver inte nu, jag har fan suttit här i två timmar och fixat och donat med min blogg, men den blev ju inte särskilt snygg men den får duga. jag måste byta min bild också på vänster sida, för den passar inte direkt in.

idag ska jag vara med felicia, och jag ska faktistk sova hos henne. de va riktigt länge sen jag sov där. ska bli mysigt. vad vi ska göra vet jag inte än, men vi hittar väl alltid på något. jag ska alldeles strax äta middag, usch jag är inte alls hungrig men jag måste ha nåt i magen.

nu ska jag försöka hitta några bilder att lägga ut, de är så tråkigt med inlägg utan bilder..

Kommentarer
Postat av: JuliaJ

Jag tycker att din blogg blev jätte fin facktist :) (L)

2007-06-25 @ 18:41:09
URL: http://johanssonjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0