min midsommarafton

igår var de då härliga midsommar. de kändes inte riktigt som midsommar precis, men kul hade jag iaf. jävligt kul.

de började med att jag var hemma hos mig själv, sen så kom julia och vi umgicks med min brurs kompisar, eller de var rättare sagt dom som umgicks med oss, eller hur, haha. aja de va riktigt trevligt iaf, både jag och julia hade skit kul. felicia kom efter ett tag och vi forsatte att sitta och snacka och ha roligt med alla brurs kompisar. efter ett tag så gick vi hem till min käre pojkvän som hade "krök" med bara killar, men antonia och johanna var även där. vi kom väl dit runt elva skulle jag tro. och där var de mycket trevligt folk. och vi hade mysigt. vi satt ute och bara pratade, rökte vattenpipa och lyssnade på musik. vissa badade som jag också skulle gjort, men de var alldeles för kallt! allt folk började röra sig hemåt runt tre halv fyra och jag felicia och tim ah sov kvar där.

idag ska jag vara med julia när hon kommer hem från sin farar som fyller år. grattis till honom! jag vet inte nät hon kommer hem men jag hoppas på att vi bara ska ta de lugnt för jag är så jävla trött. och hon ska även sova här.

bilder från igår kommer senare, eftersom att julia har dom.

Kommentarer
Postat av: veronica

Låter som en bra midsommar, UTAN(!?) en massa action .. hehe

2007-06-25 @ 18:07:36
Postat av: rebecca

haha jo, som man trodde att de skulle bli;)

2007-06-25 @ 18:09:10
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0