pool

som sagt inatt sov jag hos felicia och vi gjorde inte mycket vi. vi tittade på tv åt chips och snackade lite girltalk, de är alltid trevligt. vi somnade skapligt.

min älskling kom och hämtade mig hos henne och hos honom har jag varit hela dagen och badat, och badat. christoffer och amanda kom och hälsade på också, och dom ska även komma till oss ikväll så ska vi titta på film och mysa tillsammans. jag ska även sova där (hos gustaf alltså).

120672-279
jag älskar att bada i pool, de är så mysigt, men jag tycker botten är lite läskig, haha.

bild1: poolen
bild2: jag som sitter och plaskar med fötterna, inte så vacker precis
bild3: mina fötter i poolen
bild4: ja vad ska jag kalla de, haha, trallen som är halvklar och stegen

Kommentarer
Postat av: amelie

härligt!

2007-06-26 @ 19:14:13
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: JuliaJ

Guu vad fint han har det ;)

2007-06-27 @ 16:26:32
URL: http://johanssonjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0