sol sol underbara sol!

min helg har varit helt underbar. de har vart ritkigt mysigt och roligt faktiskt. i fredags var vi hos lisa på ferre, och de blev riktigt lyckat, tack för allt tjejer. igår då så var vi på middag hos family tennorth. de va också riktigt trevligt och våra föräldrar kommer bara varandra ännu närmre och de är skit kul;) jag och julia hra varit och badat idag i de vackra vädret, gud vad de är härligt att vara ute.

nu har jag precis duschat och väntar på ett samtal från älskling.

nu är de 38 dagar kvar till TURKIET! och de är helt shuukt vad jag längtar! och bara åka dit sen när man kommer hem är man brunast i nykvarn, hahahaha!!! men jag blir helt kolsvart och jag älskar de!

fyra dagar kvar då till skolavslutningen och jag har fixat allt. min klänning är köpt för länge sen. angelica ska fixa håret på mig, och hon får göra det med egna händer så att de blir riktigt fint. de ska bli så otroligt skönt med sommarlov!

image218
juste, idag fyller den här tjejen år, grattis gumman på 14 årsdagen. hoppas du får en jätte bra födesledag!


Kommentarer
Postat av: JuliaJ

haha tack gumman (L)

2007-06-11 @ 17:47:20
URL: http://johanssonjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0