soliga dagar!

juuuuste !!!! grattis lisa i efterskott, har inte hunnit skriva de än, men grattis en än gång och hoppas du fick en gyrmt bra födelsedag! jag ska börja med att säga en än gång att studenten var jävligt rolig, har inte haft så kul på länge, eller hur tempan;) aja iaf så kom mormor och morfar med kläder till mig och min familj i lördags. dom hade nämligen varit på gant som vanligt dårå. och kläderna blir bara snyggare och sngygare för var gång, dom har lärt sig äntligen våra storlekar, haha. jo men jag fick ganska mycket och jag tyckte om de faktiskt. jao, btw, igår så solade jag skiten ur mig och jag fick riktigt mycket färg men den försvinner ju lika fort man får den. men de kommer ny i turkiet som inte släpper riktigt lika fort. ;)

nu är de bara 44 dagar kvar till turkiet!!!!!! TA OSS DIT NU!

120672-216
haha, söt bild va! de va i sommras då jag julia mamma och pappa var i taxinge och fikade och då träffade vi på den här söta grisen, sånna gris! haha!

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHA, SÅNA GRIS. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH

2007-06-04 @ 21:10:18
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0