valentine

inatt så sov jag hos älskling och vi var då med amanda och christoffer. jag och gustaf hyrde en film som hette the reeker tror jag. och när vi väl kom hem så var de ingen film i,dom hade helt enkelt glömt att sätta i filmen och de märkte vi när klockan var tio och dom stänger tio. så de var försent att åka tillbaks. så vi tittade på Valentine istället och den har jag sett förut men jag tycker den är så grymt bra. ni måste bara se den! den rekomenderar jag verkligen. den är lite läskig i vissa scener men den är riktigt bra iaf. och Marely Shelton är med i filmen och hon är så grymt jävla vacker.


idag är inte vädret direkt på topp, usch vad tårkigt de är, regn regn och ännu mer regn. och julia ska nog sova här. så de ska bli mys!

Kommentarer
Postat av: Debbie

Nooo! Va surt! Då borde ni få kompensation för det ju :)

2007-06-27 @ 21:41:17
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Cornelia

(svar) Jaa då :)
Ska genast se Valentine då ;D

2007-06-27 @ 22:52:34
URL: http://nelias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0