världens bästa start!!

skolavslutningen blev riktigt lyckad. var på fest hos christoffer. och de va rikigt roligt. de var massa folk som var glada och fulla. de va skit kul! tack så mycket för en kul kväll. världens bästa start på världens bästa sommarlov!

ikväll har jag varit på tjejmiddag hos julia johansson. de var lite dystert till en början, men sen blev de faktiskt riktigt roligt. vi hade jätte mysigt, jag älskar er tjejer. bilder kommer sen! vi gick hem tidigt, runt elva. gustaf mötte mig med cykel och vi åkte till turingetaket där anders jocke lotten patrik tim och dennis var. jag hdae inte så roligt för jag satt ensam, haha. jag åt marshmellows lyssnade på min älskling(ipod) och tog lite kort. haha. jag och tim gick hem så jag var hemma för en halv timme sen ungefär. snart kommer gustaf och han ska sussa här



byebye!

JAG ÄLSKAR SOMMMARLOV!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad bra att det vart en sån lyckad start på sommarlovet! Verkligen! kuuuuuuuuuuuuuuul

2007-06-16 @ 11:07:43
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: felicia

Ja fan va kul det var hos Chrille,hehe.Och tack för igår tjejer, det var jätte mysigt:)

2007-06-16 @ 12:03:47
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack tjejer (L)

2007-06-16 @ 12:48:07
Postat av: C

tack för igår tjejer, super duper mysigt!måste vi göra om :)

2007-06-16 @ 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0