vart tog sommarn vägen?

vart har sommarn tagit vägen? de som har varit så himla fint väder. men inte längre. jag tycker de är så himla tråkigt, för jag mena, de känns inte direkt som sommar och sommarlov. men förhoppningsvis kommer de.
120672-254





aja, inatt så sov jag hos gustaf. vi vaknade halv ett/ett idag. sent sent, och de är inte bra. jag kom hem därifrån för ett tag sen. han skjutsade mig. när jag kom hem så hade min mor köpt en ny mobiladdare till mig eftersom att jag har varit utan mobil så himla länge. men de är inte för att den är trasig utan för att laddaren är trasig. och nu har jag äntligen en laddare och de är så grymt skönt, speciellt till sommarn också. man brukar ju aldrig få tag i mig om man ringer så man får först ringa nån av mina kompisar eller gustaf för att få tag i mig, ganska jobbigt. men nu är de slut på de, nu kan ni ringa mig;) haha.

ikväll så ska jag nog följa med gustaf och hans kompisar ut med båten och grilla. men får se hur de blir med det! om jag orkar följa med.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0