allt är ett helvete...

hejsan.

usch vad skolan är jobbig nu för tiden, läxor prov m.m. idag har skolan varit helt okej, först gympa, so, matte, mentor, lunchrast, no och sen so. jag mådde inte direkt bra i skolan heller, de kändes som att jag skulle dö när som helst, jag mår bara så himla dåligt, och jag orkar inte de här mer. jag älskar dig. aja vi slutade halv tre, och jag gick direkt hem till älskling eftersom att han slutade en timme tidigare alltså halv två. vi gjorde absolut ingenitng, myste och pratade, jag var på dåligt humör så jag var lite deppig och lite sur så han blev också de. men de gick över sen. pappa hämtade mig kvart över sex och då åkte älskling på träning, och nu är jag hemma, jag har precis ätit kyclingsallad, som var gudomligt gott, yamie! snart så ska jag plugga lite so också.

jag vill ha sommar!



hejdå. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0