dagens lista

Bästa köpet: mina tuggummin igår,
Höstens låt: jojo-to littel to late
Roligaste resemålet: turkiet ofcourse!
Bästa bio: rosa - the movie, helt klart bäst!
Höstens foto: hmm, have no idea.
Höstens flirt: haha, gurrie;)
Bästa dagen: 1 december
Jag har lärt mig: av mina misstag
Frisyren: blont ganska långt, lite uppklippt som börjar växta ut eller har gjort, och snedlugg.
Väskan: jag fick en ny väska av angelica igår som var jätte söt.
Plagget: mjukisbyxor, de är grymt skönt;)
Musiken: allt och allt, lyssnar på allt, nästan, haha!
Höstläsning: jag läser aldrig böcker.
Beautyprodukten: hmm? jag vet faktiskt inte.
Smycket: mina pärlörhängen, passar till allt.
Tesort: indian spice, yamie!
Skorna: my black shose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0