fuck off

hejsan.

jag orkar inte tala om helgen för den blev skit rent ut sagt.

aja jag ha rinte skrivit blogg på ett tag, för de första har jag inte haft ork till de och för de andra så är de tråkigt. men nu får de bli en uppdatering om dagarna som gått.

idag var de skola igen och de var helt okej, hade två timmars hål och de va hur skönt som helst. vi slutade halv tre och då åkte jag med älskling hem till honom och vi gjorde absolut ingenitng, vi hade tråkigt haha, de är inget ovanligt direkt men men... och igår var de oc också, efter ett tags uppehåll, de var hur bra som helst, och jag tittade faktiskt på de med gurr. han börjar också tycka om oc nu, och de är jag väldigt glad över haha. men iaf, jag måste plugga idag eller nu med en gång, för jag har no prov imorgon och de är prov på ungefär 20 sidor, om väder och värme och skit, jag fattar ingenting om jag ska vara ärlig! och jag orkar bara inte plugga just nu, har inte lust med de, de  har jag väl aldrig men speicellt inte just nu.

men aja har inget mer intressant att leverera.

jag älskar dig så jävla mycket, du måste förstå de, du är mitt liv, vad som än händer.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Vi hade inte tråkigt =/ älskar dig, you are my life!

2007-03-20 @ 16:29:47
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0