glass med bananer

hejsan(:

den här tråkiga söndagen har jag spenderat för de mesta framför min tv, och tittat på älskade oc, jag har nämnligen börjat om från början och tittar nu på dom första avsnitten från säsong ett, och jag är på åttonde tror jag så jag har ju en bit kvar, haha. jag är så fruktansvrt trött också, så jag orkar/orkade inte göra någnting, ville bara vara hemma.

nu äter jag bananer med glass, jag har stekt bananer i sirap och kanel, och de är hur gott som helst, jag rekomenderar att prova om ni inte har gjort de. ni steker bananerna i ca två minuter högst och under tiden ni steker dom så häller ni på sirap och kanel, om de behövs så tillsätt en gnutta socker också, men de är ju redan en hop med socker i sirap så jag tror inte att de behövs. lägg i en liten klutt margarin också. mums säger jag bara ;)

imorgon börjar skolan då, en ny skoladag med nya tag. efter ett lov sådär är man väldigt seg, och bara orkar inte gå till skolan, med tanke på att man vet att man har massvis med prov framför sig och lite mer än en halv termin kvar. men som sagt, vi går ju bara i fyra veckor, sedan bär de av mot påsklov and my birthday;)

jag avslutar de här inlägget med att säga ännu en gång att jag vill ha sommar!
byebye.

MIN OCH JLUIAS HUMOR, HAHA!
http://www.youtube.com/watch?v=EQu4GYb7FcQ 

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, lol!

2007-03-04 @ 18:56:52
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0