har tråkigt

FAKTA
Namn: Rebecca
Smeknamn: foppa eller becca
Födelsedag: 6 april
Bor: nykvarn
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: blont
Arbete: grundskolan 


FAVORIT..
Färg: svart och rött
Plats: beachen
Drog: mina parfymer
Fordon: inget, i'm to young 
Film: still raise your voice
Djur: doggisar och kissar
Affär: h&m, det funkar alltid 
Serie: the oc, helt klart, i just love it
Café: sandy's, som de alltid kommer att heta
Skor: allt som jag tycker är snyggt

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: händer väl 1000 gånger om dagen
Gnälla: ja, väldigt ofta
Skrika: ja, det med, väldigt ofta
Sova: ja, såklart, det är väl något alla människor gör
Drömma mardrömmar: kan hända, men det är sällan
Drömma sexdrömmar: inte speciellt ofta, det har hänt
Försöka vara annorlunda: i am myself, nobody else
Klä dig i svart: yes.
Hata folk: ja, de också
Lita på folk: nej, de finns några enstaka jag litar på, men det är inte många

NÄR..
Var du på konsert senast:
oj, det var länge sen

Köpte du något senast: igår, en yoggijalla i skolan
Svor du senast: inatt
Sjöng du senast: alldeles nyss
Klagade du senast: idag i skolan, men minns inte varför
Är det sommar: om tre månader


HAR DU..
För många vänner: nej
Tvångstankar: ja
Någon annan psykisk sjukdom: nej, men ibland kan man ju undra
Färgat håret: jao, gjorde det i söndags till blondare
Brutit några ben: nej
Några piercings: öronen, om de räknas förstås
Egen dator: nej, men har velat ha en längre tid, men eftersom jag tröttnat på datorn så har jag gett upp
Gjort bort dig rejält: nej, faktiskt inte, inte vad jag minns iaf
Bra självförtroende: nej, de kan jag inte påstå, de kan hända, men de skulle behöva förbättras
Kysst någon: ofcourse

Sagt jag älskar dig till någon idag: jao, till gustaf
Varit kär: ja och är nu
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: nej
Velat vara otrogen: nej, aldrig, skulle inte äns komma på tanken
Varit otrogen: nej

HUR..
Svarar du i telefonen: hej de' rebecca.
Fördriver du tiden: sitter framför datorn, eller pratar i telefon  
Bäddar du sängen: som vanligt folk
Ofta städar du: inte alls för ofta, men jag måste för min mor så de blir väl en gång i veckan med tanke på hur det ser ut i mitt rum

ÄR DU..
Förstående: ja, beror på vad nadra tycker
Öppensinnad: ja, de är jag
Intressant: det vet jag inte
Smart: såklart, jag är en smart blondin
Barnslig: de händer väldigt ofta, det är så skönt och härligt och vara de ibland
Rolig: ja ibland är jag faktiskt riktigt rolig, tycker jag iaf, jag skrattar alltid åt mina egna skämt så jag borde vara rolig, haha.
Pratglad: ja, de måste jag påstå
Hälsosam: nja, inte speciellt
Blyg: inte ofta
Lätt uttråkad: ja, och de händer alldeles för ofta
Arg: ja, jag är arg av mig
Ledsen: ja, alltför ofta
Glad: inte just nu iaf 
Pålitlig: ja, faktiskt så är jag de tycker jag
Laglig: not always, haha
Positiv: nej
Bra på att ge komplimanger: yes
Bra på att få komplimanger: nja, det händer 
 
VÄLJ..
Katt eller hund:
 both
Vit eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: film
Leva eller dö: leva

Kommentarer
Postat av: Julia

borde du inte tagit en liten längre lista? :O haha

2007-03-21 @ 07:35:12
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0