i want

hejsan.

dagen igår vad faktiskt rolig från mitt håll. jag spenderade kvällen tillsammans med julia felicia lisa och julia, vi sjöng singstar tillsammans med elin och hennes vänner, och jag sov hos julia. alls humör var ju inte på topp precis, men mitt var de åtminsone nästan hela kvällen, om jag minns rätt. felicia och lisa tog elva bussen hem och julia gick med dom hem. jag och julia var ju då kvar hos henne och pratade med elin ett tag, tittade på helens små underverk, har sett den förr och jag tycker den är jätte bra. vi åt även glass med strössel, eller de var bara jag som åt med strössel på, men det var iaf gudomligt gott. när vi gick och la oss så tittade vi på oc sista avsnittet av säsong tre, när marissa dör, det tröttnar jag nog aldrig på, för jag älskar oc! jag vaknade halv elva, och när jag tittade upp så låg julia redan vaken sen halv tio och vi gick ner och åt frukost direkt, jag gick hem runt tolv och sedan dess har jag varit hemma. och nu är jag så grymt trött, jag har ingen ork till ett skit.

just nu är de ända jag vill ha sommar, nu sitter jag här och tittar ut genom fönstret upp mot himlen, de är nästan klarblå och de är sol, så de känns ju faktiskt lite som vår iaf, men med tanke på vad som fortfarnade finns kvar på marken så är de väl inte vår än.

136 dagar till turkiet med julia.

inte världens finaste bild på mig precis,men den får duga.skolavslutningen 2006.love you all.

skolavslutningen
fr v. camilla, felicia, cornelia, rebecca, julia.

Kommentarer
Postat av: JuliaJ

Åhh vad jag längtar till sommarn =/

2007-03-07 @ 19:14:50
URL: http://jjohansson.blogg.se
Postat av: Felicia

love

2007-03-08 @ 19:03:05
URL: http://fhammar.blogg.se
Postat av: Felicia

love

2007-03-08 @ 19:03:05
URL: http://fhammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0