ipren

hejsan;)

jag har inte v arit så aktiv i mitt bloggande, men nu kommer en liten uppdatering om min helg m.m

min helg har varit helt underbar, både bra och dåliga saker har hänt. och som sagt, jag börjar må mycket bättre, och jag mår så jävla bra just nu rent ut sagt. har aldrig mått bättre, jag är vän med min bästa vän igen som är helt underbart, och alla andra saker har jag även rett ut. men iaf så började inte min helg som den bästa precis, men de jag hade roligt i både fredags och lördags och ja, vad mer kan jag säga, en riktigt rolig helg har de varit iaf. man får hoppas på att nästa blir lika bra om inte bättre.

om två veckor åker älskling utomlands, men vart vet ingen av oss än, för de ska bli en överraskning, han åker faktiskt på tempans födelsedags, och kommer hem precis till min födelsedag;) haha. så de blir ju perfekt.

jag kom precis hem fårn skolan, eftersom att jag har sån fruktansvärd mensvärk, och de är det värsta som finns, de gör så jävla ont! men jag ska nog vara med julia och cornelia iaf, de går väl över, har tagit en ipren så de värker rätt fort.

nej nu har jag inget mer intressant ett leverera,
ciao

Kommentarer
Postat av: Marina

Riktigt kul helg :P

2007-03-12 @ 15:44:34
Postat av: Julia

om 13 dagar är det min födelsedag :D

2007-03-12 @ 18:31:36
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0