ledighet

hejsan(:

gud vad blogg har blivit tråkigt, jag ägnar mer tid åt att läsa andras bloggar än att skriva, haha. men här kommer en liten uppdatering iaf.

ja, jag är ledig dom här två dagarna, onsdag och torsdag pga av att alla sjuor åttor och nior på turingeskolan har utvecklingssamtal då och då får vi hemstudier istället och vara lediga, eftersom att dom inet hinner med alla samtal på en dag så blir de två dagar istället och de är väldigt skönt. för min del blir de samtal imorgon klockan ett tillsammans med mamma och roland (min mentor).

aja, igår så var jag med felicia och cornelia på kvällen alltså, vi gjorde inget speciellt, vi pratade i pincip hela kvällen, och det var väldigt skönt att bara prata om precis allt. min far kom och hämtade oss halv tio och sen kom älskling till mig, och vi myste bara, han åkte hem halv tolv för han skulle upp tidigt och ha skolhockey tidigt på morgonen, så han skulle upp med tuppen halv åtta. och jag vaknade idag klockan tolv och det var hur skönt som helst att sova ut som jag inte gjort på evigheter. älskling kom och hämtade mig runt ett nåt sånt och så var vi hos honom och myste, han sov nog ett tag tror jag, så trött som han är jämt. pappa hämtade mig runt sex, och sen kom gus tillbaks till mig vid sju, och nu har han precis gått för han skulle basta med sin kusin så han kommer väl strax tillbaka, så ska vi fortsätta att titta på oc haha. han har faktiskt börjt tycka om det, och de är jag som tvingat honom till att se på de! ;)

aja, jag fyller år om 16 dagar, haha, kul och veta va.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0