lovet slut

hejhej.

bloggen var nästan helt ur funktion hela dagen igår, de gick inte att komma in knappt, de var så riktigt segt, och jag blev irriterad, så jag försökte inte äns att skriva, för om jag skulle skriva, så skulle de ändå inte gå att publicera  inlägget.

torsdag: jag var med julia och felicia, senare på kvällen kom gustaf anders och dennis och vi tittade klart på apocalypto som jag julia och felicia hade tittat på nån dag innan, och jag vet inte riktigt om dom förstod så himla mycket, eftersom att julia och felicia förklarade hela filmen rakt igenom, så dom fick ju inte direkt se så mycket, men slutet såg vi, och den var jätte bra. julia sov hos mig trots att jag har sovförbud, men de var bara ett undantag den här gången också, eftersom att de var lov. julia vaknade halv tio och väckte mig eftersom att hon skulle in till stan med sin mor och syster, så vi gick upp och åt en brakfrukost, haha. strax därfefter så gick julia hem.

fredag: runt halv tre, så skjutsade min mor mig till gustaf, och där var jag ett tag, min far hämtade mig kvart över fem nåt sånt eftersom att gustaf skulle på träning och åka  halv sex. när jag kom hem så åt jag middag, och jag mådde så riktigt illa efteråt, jag var inte äns sugen på godis längre som jag var innan, men de gick väl ner en och en annan godisbit, haha. men senare på kvällen så gick jag till julia, vi tittadepå lets dance och bara tog det lugnt, och jag gick hem vid halv elva tror jag. jag satte mig vid datorn ett tag, och sen så gick jag till sängs.

och idag, (lördag) så vet jag inte vad jag ska göra på dagen iaf, jag ska bara vara hemma och ta de lugnt. senare på kvällen så ska vi alla tjejer hitta på något roligt, men vad de vet jag inte, de får vi väl se. men nu så ska jag gå ner och äta frukost.

och jag måste bara tillägga att lovet nu är slut, de är lördag idag, söndag imorgon, och de är skola om två dagar! jag dör, de här lovet har bara rusat iväg tycker jag, man har ju knappt hunnit göra saker, men jag har ändå för de mesta bara tagit de lugnt, och de har vart skönt, fått sovit ut, de som lov är till för. men snart är de påsklov, och då fyller jag år på långfredagen den 6 april. och de är v,14 så vi går bara i skolan i fyra veckor till. skönt!

137 days.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0