MIN HELG

hejsan(:

long way no see

min helg har varit väldigt härlig faktiskt. de blev som jag tänkt mig och de blev skit kul, iaf för min del. men igår, lördag alltså, så spenderade jag kvällen hemma hos niclas med hampus jonsson simon julia lisa felicia julia och camilla, vi hade jätte trevligt och de blev mycket skratt och gråt höll jag på att säga eftersom att de passade in haha, men iaf så hade vi riktigt jävla roligt!! de måste vi bara göra om, och man hade mycket att prata om dagen efter, dvs idag alltså. felicia sov hos mig och vi kom hem runt halv två. då kom älskling till mig för att ta farväl. han åkte klockan sex imorse till teneriffa, och de kom tårar från bådas håll när vi sa hejdå, han är så söt och jag saknar honom redan, men som tur är så är de bara en vecka, men de kommer kännas som en evighet. de tog ett tag att säga hejdå men han åkte iaf hem sen och då gick jag och felicia och lade oss, så trötta som vi va, haha.

i fredags så tog jag bara de lugnt. jag var ensam hemma hela kvällen/natten och då var jag med felicia lotten och gustaf. julia kom även vid nio. vi satt och pratade och hade mys. när julia gått hem så spelade vi kotten haha, och jag och felicia vann i think, men efteråt så skjutsade gustaf hem felicia och lottens far hämtade honom. älskling sov hos mig och vi gick och la oss sent, väldigt sent. aja trevligt trevligt.

och idag då, söndag, så fyller min älskade Julia år, jag vill bara säga att jag älskar henne så grymt mycket. jag och felicia har köpt den nya escada parfymen till henne 50ml, och i de ingick de en jätte söt typ strandväska, beige och orange, aja hoppas hon blev glad för de hade jag blivit haha. jag felicia och lisa har vart där idag på kalas och vi fikade och pratade om gårdagen och allt och vi alla gick hem halv fem för då kom hennes släkt på besök och nu snart så ska jag och pappa åka ner till centrum och köpa snarre (godis) sedan ska jag bänka mig framför tv,n som jag aldrig gör, och titta på oc 19.05 don't forget!!!!!

120672-134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0