nu & då

Ditt fullständiga namn: rebecca anna christina forsberg
Vart föddes du: på södertälje sjukhus på BB.
Ögonfärg: blåa.
Hårfärg: blondie!
Längd: 1.69
Favoritfärg som äldre: har ingen speciell favoitfärg, allt går.
Favoritfärg som barn: jag minns faktiskt inte, jag har för mig att de var rosa, de brukar småtjejer tycka om.
Din första kärlek: jag var kär i anton så länge jag kan minnas.haha
Din nuvarande kärlek: gustaf ivarsson.
Barndoms "bästis": cornelia isaksson
Umgås ni fortfarande: vi är fortfarande bästa vänner, men umgås inte alls lika mycket längre,vi går i samma klass.
Hur gammal va du när du lärde dig gå: 1 år precis.
Vad är ditt största barndoms minne: när jag var på mallorca 1998.
Vart är du uppvuxen: i nykvarn, bor fortfarande här.
Vilket dagis gick du på: sandtorps dagis
Vem var din största förebild som barn: jag älskade britney spears! haha
När fick du din första kyss/av vem: när jag var 10 år av andré poltén
Vad får dig att bli riktigt arg: oj de är mycket det.
Vad gör du om ett år: går i skolan, är med min pojkvän och med mina vänner.
Vad gör du på fredag kl. 19.00?: jag har ingen aning faktiskt, har inga planer inför fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0