påsklov

tjoho!

äntligen, så har vi påsklov, som jag frustat efter i en lång tid nu, och de bästa av allt är ju såklart att jag fyller år nästa fredag (på lovet) och jag brukar inte längta till mina födelsedagar men nu gör jag de, och jag har ingen aning om varför. haha

iaf, igår var de skola och vi sltuade som vanligt halv två på fredagar. jag måste säga att de var en rolig skoldag tycker jag. felicia följde med mig hem och hon gick strax efter. seenare runt fem halv sex gick jag till julia (johansson) med julia camilla och julia, vi skulle nämligen äta middg där, och vi gjorde tacos ovanligt, nej. men de var gott iaf. senare på  kvällen kom felicia och hennes halvsyster isa och vi rökte vattenpipa spelade  kort och pratade. efter ett tag gick vi till centrum och hem till johans syster med joel dennis jocke och johan då, och jag kan inte påstå att de var roligt precis. men iaf så gick jag och tempan hem runt tio och vi var hemma halv elva och hon sov hos mig.

vi vaknade idag väldigt tidigt och jag var pigg som en nöt kärna. vi åt frukost, värsta brakfrukosten haha, gott var de iaf. vi satt vid bordet i ungefär en och en halv timme och pratade med min mor om massor, bla om turkiet och jag och julia håller på att dör av längtan, vi vill bara dit nu och de är 109 dagar kvar och snart 100 dagar sedan vi började räkna. tiden har gått riktigt fort och jag vill att den ska gå ännu fortare så vi kan komma iväg någongång. anyway, hon gick hem för ett tag sen och nu är mormor morfar och tessan här som är min kusin. dom ska väl åka snart antar jag. och ikväll ska jag leka med felicia.


Kommentarer
Postat av: Julia

"Hej Adam"
"Hej Tessan, är du här?"
HAHAHA

2007-04-01 @ 10:54:27
URL: http://juliatennorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0