skolan

hejsan.

nu har skolan verkligen kommit igång, de känns på långa vägar. jag har framför mig två prov till nästa vecka, spanska och no. so uppsats till nästa fredag, och vi har börjat på ett nytt stort arbete i engelskan. jag tycker att de är jätte jobbigt och inte alls roligt. jag är så fruktansvärt trött nu för tiden också, aja men de som måste göras måste göras, så är de bara. dessutom så belv jag utlottad till en krus om att stärka sitt självförtroende för eleverna i årskurs 7, och dom lektionerna ska hållas under den tiden vi har elevensval, alltså förstå gången imorgon då. de ska bli skönt att slippa tråkiga elevens val. vi slutade iaf dagen halv tre med engelska som sista lektion där cristel berättade om vårat nya arbete som vi har påbörjat. som tar sin tid.

aja efter skolan så följde julia med mig hem, och vi åt mellis, och sen så hann vi inte göra så mycket mer efter att hon skulle gå hem för middag, vi pratade bara lite och satt uppe på mitt rum. hon gick nämnligen hem halv fem och sedan dess har jag varit hemma och tittat på oc, första säsongen, som är så underbart bra. jag bara älskar!

imorgon så ska jag ta mig med camilla hem till henne och hennes nya hus efter skolan, det ska bli jätte roligt att få se hur de ser ut och jag tror att de är jätte fint enligt mina förhoppningar. jag har fortfarande inte riktigt riktigt förstått vart hon bor precis, men de visar sig imorgon.

älskling är på träning och nu ska jag snart plugga inför min so uppsats, blä ;/

jag måste bara säga för alla som är intresserade och de tror jag dom flesta är, de är 100 dagar kvar tills skolavslutningen, jag bara längtar ihjäl mig, och önskar de var nästa vecka om så.
byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0