sol och värme

hejsan(:

nu börjar jag komma in i bloggandet igen, eller jag ska försöka iaf. haha.

skolan idag har varit helt okej faktiskt. vi hade spanska prov också, och de gick bättre än förväntat, och gick väldigt bra, jag hoppas bara på ett bra resultat, men de återstår och se på fredag. felicia är även borta i skolan, hon är i fjällen och det är lite tomt utan henne på lektionerna och i skolan, de märks att hon är borta iaf. men hon kommer hem imorgon kväll/natt (torsdag). så vi får väl se om hon kommer på fredag. vi hade på elevensval idag en självförtroendeskurs, det var andra träffen, och den här kursen kommer hålla på i tio veckor alltså ska vi träffas tio gånger, och de är inte direkt lärorikt men bättre än elevensval.

efter skolan så gick jag i det vackra vårvädret hem till älskling, och jag gick faktiskt med jackan i handen och jag hade dragit upp ärmarna på min kofta. gud vilket härligt väder det är, de som alla längtat efter i en lång tid nu, och bara de inte kommer snö nu igen, för då dör jag. aja, jag och älskling gjorde absolut ingenitng, hade faktiskt riktigt riktigt tråkigt, vi satt och pratade och mamma hämtade mig runt sex för att pappa var på någno kurs och kom inte hem förrän sju och gurr skulle på träning så.

nu är de 126 dagar kvar tills jag och tempan ska till turkiet, jag dör snart av längtan. min bror ska till thailand i tre veckor nu på fredag alltså om två dagar, så man kan ju alltid önska att de var vi som skulle åka, men nu är de ju inte så, just wait 126 days ;) haha. juste om 11 dagar är de tempans födelsedag, och om 23 dagar är de MIN!


härligt

Kommentarer
Postat av: Julia

yeeey, turkey next babe ;)

2007-03-14 @ 19:44:34
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: Rebecca

YEEEY, I WAANT SUMMER!!!

2007-03-15 @ 16:43:04
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0