springlove

hejsan(:

ännu en till dag med de sköna vädret, jag bara älskar det! man blir så himlans glad och de och man blir så lättad, speciellt i skolan, allt känns inte plötsligt lika jobbigt längre, och de är grymt skönt. iaf så skolan idag var väldigt skön, jag börjar tycka om onsdagar mer och mer för varje gång, även fast vi slutar halv fyra, så går det så fort. de sämsta med idag var att vi hade so i två timmar istället för att en av timmarna skulle vi ha no med nicklas, men han var såklart sjuk och då fick ju inte vi hål som vanligt då, så vi fick ha so i två jävla timmar, men jag stog ut. jag gick hem själv när vi slutat och väntade på att julia skulle ringa, men hon kom direkt till mig istället, vi pratade och hon visade sina linser hon fått, utan styrka, dom var bruna och riktigt snygga, hon passade jätte bra i de, och jag börjar redan vänja mig vid att se de. men iaf så gick vi hem till julia hon skulle äta middag och efteråt gick vi hem till mig direkt och tittade på ett avsnitt av oc, och sedan tittade vi på aquamarine som jag inte sett ännu, och den va riktigt bra måste jag säga.

jag har precis pratat med Älskling. han hade de jätte bra förutom att han saknade mig sa han. han hade bränt sig på ryggen benen bröstet och axlarna, han är så klantig och inte smörjer in sig, men stackarn. han kommer hem på lördag kväll/natt halv tolv och förmodligen sover jag där då. men jag måste säga att jag saknar honom, riktigt mycket speciellt efter samtalet.

dessutom så är de bara 112 dagar kvar tills turkiet, ta mig dit nu!!!! love.

120672-143

Kommentarer
Postat av: Marina

Vem Julia ?

2007-03-28 @ 21:27:38
Postat av: Rebecca

tennorth

2007-03-28 @ 21:37:24
URL: http://rebeccaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0