stan

hejsan hoppsan;)

då var de en till skoldag avklarad. och det vackra vädret forsätter att hålla sig som de gör. det är bara så himla underbart med vår! men jag hörde idag att de ska komma snä nästa vecka, men men, de får vi se om de är sant, men om så, så dör jag, nu när äckelsnön äntligen försvunnit. aja skolan iag var väldigt skön, de är ju för att jag älskar torsdagar, men vi slutade halv tre som vanligt och nu är jag bara hemma, ska väl vara det hela dagen, måste plugga också. men det var nämligen så att jag och min mor skulle till stan och köpa skor och jacka till mig, men nu visade de sig att hon inte orkade, så vi skulle ta de imorgon istället, får hoppas att hon lovar de då.

jag vill ha sommar! ge mig.

turkiey
125 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0