vår och 15 grader

120672-137120672-136120672-135

hejhej(:

idag är jag glad och på jätte bra humör som jag då inte alls brukar vara nu för tiden, men eftersom att det är så himla härligt väder ute så måste man ju bara vara glad. sist jag tittade på tempen så var den 13,7 och de har vart tidigare idag runt 15. jaja våren är här iaf de är ett som är säkert och de är min födelsedag nästa fredag, alltså om en vecka och fyra dagar och jag önskar mig ingenting speciellt, en grön ipod och calvin klien europhia blossom och pengar förstås, men de är de ända.

idag var det skola igen....och det var helt okej, som sagt måndagar är trots allt min favoritdag i skolan. sköna lektioner. men de tråkigaste var nog att inte älskling var i skolan, även fast vi inte umgås så mycket, men vi träffas ju alltid och man kände verkligen att han inte var där. jag fick ett mail av honom nyss och de stod att de var jätte varmt och han hade de jätte bra så de var ju skönt och höra men jag saknar honom fortfarnade lika mycket om inte mer. aja, vi slutade iaf halv tre och cornelia skjutade mig hem på hennes nya cykel bettan i think, haha. och för en stund sedan så var jag ute med kameran och tog några vårbilder som ni ser ovanför.

nej, nu ska jag gå ner och ta mig lite cola. mums ;)

now it's only 114 days left to turkey, wohoo!
byebye.

Kommentarer
Postat av: Julia

vår <3

2007-03-26 @ 16:06:53
URL: http://juliatennorth.blogg.se
Postat av: gustaf

Naaaw vad soet du ar, ALSKAR DIG (L)

2007-03-28 @ 16:15:07
Postat av: gustaf

du ar BAAST :D :D skanr dig som fannn :'(

2007-03-28 @ 16:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0